۷ پاسخ

۲۸ به پایین

به درخواست خود آدم انجوم نمی دن زیر۲۵ سرکلاژ می کنند مگه دهانه باز باشه یا مشکلی داشته باشه

توی این سن بارداری ۲۸ خوبه با همون استراحت و شیاف کنترل میشه اگه تا ۲۰ هفته زیر ۲۸ باشی سرکلاژ میشی

الان که دیگه سرکلاژ نمیشی سرویکس من ۳۰ شده دکتر گفت پساری باید بزاری

شما ک هفته تون بالاس الان اگ کوتاه باشه پساری میذارن براتون

بستگی ب نظر دکترت داره من ۲۹ بودم سرکلاژ شدم بعضیا میگن زیر ۳۰ بعضیام میگن زیر ۲۵

زیر ۲۸ باشه
نهایتا تا ۲۳هفته سرکلاژ انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری