۸ پاسخ

من ک دکترم اصلا نداد گفت جیوه داره جاش گردو بخور

پس چرا من بویی خس نمیکنم ازش 🤔

من میخورم بویی نداره چیزی حس نمیکنم. حساسیت نشون نده بخور بره

منم خیلی بدم میاد از بوش اما مجبوریم دیگه 🫠

من رو پسرم دکترم گفت هفته یکبار ماهی بخوره دیگ قرص نمی‌خواد الان ماهی میخورم قرصم رو میخورم میمیرم تا شب هی میاد تو گلوم

عزیزم منم بدم میاد اما مجبورم با آبمیوه رد میکنم امتحان کن

مگه بو میده؟

ماهی بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اُرهان مامان اُرهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری