دوستان میشه بگید چقدر میتونم قهوه بخورم؟

۱ پاسخ

در دوران بارداری اصلا قهوه خوب نیست بخاطر کافئین که داره اما اگر خیلی وابسته به قهوه هستی کاپچینو یا نسکافه بخور اونم هفته یبار تا دوبار نه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی