سلام خوبین خانما کندر چقدر میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

من سر بارداری اولم نخوردم ماشاالله دخترم باهوشه دومیم هم نخوردم

تاثیرش تو سه ماه اول نهایت ۴ ماهگی هس الانم میتونی بخوری ولی اون موقع اثر داره خیلی

ممنوعیتی نداره کندر خوردن

عزیزم از اول چهارماهگی تا پنج ماهگی میخوردی نه الان

اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید به هیچ عنوان نباید کندر بخورید....

کندر نخوری بهتره بیش فعالی میاره

اصلا نخور فایده ای نداره و ممکنه بیش فعالی بیاره البته تو ۳ ماه اول میگن تاثیر داره. به جاش مویز بخور

اگه قرص تیروئید میخوری کندر خوب نیس

الان دیره سه ماه اول باید میخوردی

سوال های مرتبط

مامان ❤آرام واریا❤ مامان ❤آرام واریا❤ ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد