سلام خوبین بچه ها ...میتونم زردآلو بخورم؟؟

۷ پاسخ

اره خیلیم خوبه من چند روزه میخورم یبوستم بهتر شده

اره بابا بخور

چون زردالو نفاخ میگن یکی دوتا هسته اش هم بخورید

آره عزیزم نوش جان

چرا نمیتونی راحت باش

بله گلم خیلیم خوبه زردالو

اره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مانلی و مانیار مامان مانلی و مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی