بچه ها میتونم کنسرو‌لوبیا بخورم؟

۷ پاسخ

من توبارداری چیزای کنسروی اثلامصرف نمیکنم

نخوری بهتره انقدررررر اذیت میشی که نگو منکه یه بار خوردم مردمو و زنده شدم الان آش هوس کردم ولی نمیخورم خیلی نفخ داره مگر اینکه خودت نفخ‌گیری کنی و درست کنی و بخوری

من ک خوردم

من که نخوردم اصلا

کلا غذای کنسروی تو بارداری خوب نیست ‌و خطر ناکه ممکنه باعث مسمومیت بارداری بشه

اره بابا چقد حساسی😂😐

منکه‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان ❤آرام واریا❤ مامان ❤آرام واریا❤ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی