ولی میترسم مثل بیبی چک قبلیه کاذب دربیاد😩

۱۱ پاسخ

ایشالا ک مامان شدی گلم

بابا دیگه پر رنگ تر از این بهت نشون بده تو دلت نی نی داری؟

برو آزمایش بده حتمااااا

مبارکه مبارکهههه

ن دیونه مثبت مثبت نگران نباش

علایم‌تون چیه؟!
سایز فولی کول هات چند بودن؟

من هزار بار کاذب برام در اومده
ولی این زار میزنه مثبته😂

انشالله مثبته گلم نگران نباش

این به تابلویی کاذب باشه آخه 😂

نترس مثبتی شک نکن دو خط پررنگههههه مبارکه ❤️🌱 بسلامتی انشالله

مثبته گلم برو آزمایش بده دیگه

سوال های مرتبط

مامان توراهی 🦋 مامان توراهی 🦋 ۴ ماهگی
مامان مهربون مامان مهربون هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته هفتم بارداری
مرسانا وملیسا مرسانا وملیسا قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مبینا مامان مبینا قصد بارداری