۳ پاسخ

من که بردم هیچی نکرد فقط قد و وزن دکتر ازمایش و معاینه کامل می کنه اگه دکتر بری بهتره

اره عزیزم

فکر کنم یسری آزامایشات میدن

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤عسلچه❤ مامان ❤عسلچه❤ ۲ سالگی
مامان مهرسانا👶ماهان مامان مهرسانا👶ماهان ۳ سالگی