۲ پاسخ

من یه هفته بود استرس داشتم امروز رفتم دیدم مزه آبمیوه پرتقالی میداد خیلی خوشمزه بود🤣 فقط طبق تجربه بقیه باید ثابت بشینی نیم ساعت که بالا نیاری من تو آزمایشگاه موندم تنها هم بودم 🫠 همراه نمی‌خواد من دومرحله خون دادم

میشه بگی از تجربه ت
هفته بعد منم دارم

سوال های مرتبط

مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد