خانومای هم هفته من شما قرصی میخورید ؟

۴ پاسخ

الان باید فولیک اسید و ویتامین دی بخوری

من فقط فولیک اسید
و شیاف پروژسترون
همین

من فقط فولیک اسید میخورم

بهداشت هیچی بهت نداد؟
من فولیک اسید و ویتامین D3 میخورم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فردین مامان فردین هفته شانزدهم بارداری