خانوما ۶هفته ۲روز یعنی من وارد هفته ۷شدم درسته؟

۵ پاسخ

وارد هفته ۶ شدی ولی دکتر و سونو اینا میری باید همون ۶ رو بگی، اطلاعات هفته و اندازه جنین و این مواردم همون مربوط به هفته ۶ اوکیه

پس چرا هنوز ۶هفته زده🤔

اره عزیزم ینی داری هفت هفته رو پر میکنی منم مث تو۶هفته و دوروزم

بله عزیزم

بله 🌱

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری