۴ پاسخ

من فقط سونو سلامت جنین انجام دادم هفت هفتو پنج روزم

عزیزم زوده بمون اخر ۸ برو الکی استرس میدن

من که هنوز نرفتم تاهشت هفته صبرمیکنم بعدمیرم

من ۶ هفته و ۵ روز انجام دادم عزیزم اما یکم صبر کنی بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری