۴ پاسخ

اگه تا فردا همه دردا ادامه داشت برو بیمارستان. اگه نه که بشین

فشار واژن و دستشویی رفتن مدام نشونه چیه؟

دهانه رحم بازمیشه بخاطرهمینه

منم زیاد دل‌پیچه میگیرم یعنی می‌تونه از علائم زایمان باشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری