۴ پاسخ

منم‌دارم‌بعضی وقتا دکتر گفت طبیعیه

من از کیه دارم 😑
حالا شاید دهانه رحم یواش یواش داره نرم میشه باز بشه

هزازگاهی میگیره

نه منم داشتم از‌۸ماهگی تاالان
ماه درده

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی