۵ پاسخ

ببرش دکتر گناه داره

حساسیت ب پروتئین گاوی نداره؟؟؟؟

منم همینطوری شد دوره داره من پاک میکردم با اب پنبه زیر گردنش بعد کالاندولا میزدم

نه عزیزم حساسیته اگه شیرخودتو میخوره باید ببینی چی بهش نساخته اگه شیرخشکه کنارش دارو کولیک میدی ازونا ممکنه باشه اگر هیچ کدوم شیرخشک خالی میدی از حساسیت پروتیینه

مال چیزای گرمی که میخورم؟!

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی