نوزادم سرما خورده چیکار کنم بی قراره

۳ پاسخ

ببر دکتر خود درمانی نکن

من بردم دکتر قطره پلارژین داد و استا دادم واسه بینی هم اسپری و پوار بزن

ببر دکتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بردیا👶🏻🩵 مامان بردیا👶🏻🩵 ۱۴ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی