چرا هیچی از نی نی حس نمکنم
مخصوصا امروز😭

۶ پاسخ

دقیقا منم ..یهروز حسش میکنم یه روز نمیکنم بعضی روزا فکر میکنم حامله نیستم

کسی تجربه دفع پروتین بدون علایم مسمویت داشته؟

یه چیز شیرین بخور ببین بازم حرکت نمیکنه؟ امروز فعالیتت زیاد بود یا کم؟

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

تا28 هفته اصلا نگران نباش

نگران نباش اصلا کوچولو هستش خسته میشه برای منم همینجوری بودش

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری