۸ پاسخ

دقیقاا منم

دقیییقا
خیلی برام دیر میگذره

😂برا منم داره دیر میگذره انگار آبان رو دارن کش میدن

اولا خیلی دیر‌میگذشت ولی از ۲۰هفته من نفهمیدم کی شدم ۲۳ هفته اصلا

اره خیلی دیر میگذره کاش میشد هر هفته میشد رفت سونو

دقیقا من که اول راهم🥲فقط انشالله به سلامتی بگذره

خیلی دیر میگزره واسه من 10 سال گذشت شب که میشت میگفتم خدارو سکر امروزم گذشت

من برعکس میگم زود میگذره

سوال های مرتبط