۴ پاسخ

تزدی قز گیریات

تو باز زیاد من اصلا حس نکردم ی بار ویبره رفت چند هفته پبش دیگ هیچ

طبیعیه الان از ۲۸ به بعد مهمه

من😅😅

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی