سلام کیا حرکت بچه را هنوز حس نکردن

۷ پاسخ

منم هنوووز حس نکردمممم🫠

من فقط نبض حس میکنم اونم کم

من🤪البته دو روز پیش وقتی به پشت خوابیدم چیزی کنار نافم مث یه نبض زد و دیگه نزد نمیدونم نفخ بود بچه بود چی بود

منم هنوز خیلی حسش نمیکنم بعضی وقتا تکونشو میفهمم اونم حرکتای ریز

منم خیلی کم

من خیلی کم

اوووهنوزحس نکردی،؟

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی