خانوما سرکلاژ درد داره؟؟؟😔😔😔😔

۴ پاسخ

دردنداره که کلافگی داره ادم خسته میشه

نه بیهوش میشی متوجه نمیشی ، بعد از عمل هم دردش شبیه درد خفیف پریودیه ، باید زیاد استراحت کنی و دستشویی فرنگی استفاده کنی ک ب بخیه ها فشار نیاد

نه عزیزم.فقط بعدش مراقبت داره

بیهوش میکنن متوجه نمیشی

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان Liam ❤️🩵 مامان Liam ❤️🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری