۶ پاسخ

من ۲ بار سرکلاژ شدم اصلا درد نداره میری اتاق عمل نیم ساعت بعد میایی بیرون

من انجام دادم اصلاااا درد نداره عشقمم

درد نداره نگران نباش استرس نداشته باش

ن دردی ندارع مراقب داره همین اصلا چیزی نیست بخوای بترسی

کورتاژ منظورته؟ 😂 نه اونجور ک شنیدم بیهوش میکنن دردشو حس نمیکنی

اصلا دردی نداره چیزی حس نمیکنی بیهوش میشی به هوش میای درد نداری نگران نباش اصلا

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی