میگم سرکلاژ چن روز بستری داره ؟ خیلی درد داره؟

۶ پاسخ

صبح سرکلاژ شدم..یشب تحت نظر بودم بستری شدم...فرداش مرخص شدم

دکترت سرکلاژ نوشته برات؟؟
طول سرویکست که خوبه 🧐

نه اصلا درد نداره و من و یک شب نگه داشتن

چنده سرویکست

من صبح عمل شدم ظهر مرخص شدم

صبح میری عصر مرخصی نه درد نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان رادوین و فندق مامان رادوین و فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد