منم یکشنبه عمل شدم بعضی وقتا تو شکمم درد میا
دوتا سرکلاژ قبلی بازم زودرس شدین؟
عه من اصلا درد نداشتم که 🤔هیچییی
شدیده؟ حتما بگو به پرستار
طبیعیه عزیزم، امپول،پروژسترون بزن
جدی چرا؟
من درد نداشتم، ان شاء الله بهتر بشی
الهی بگردم جرا
کجات درد داره؟
عزیزم من دوشنبه سرکلاژ شدم،تا همی الان دارم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.