چن ساعته سرکلاژ شدم
لعنتی خیلی درد دارم

۹ پاسخ

منم یکشنبه عمل شدم بعضی وقتا تو شکمم درد میا

دوتا سرکلاژ قبلی بازم زودرس شدین؟

عه من اصلا درد نداشتم که 🤔هیچییی

شدیده؟ حتما بگو به پرستار

طبیعیه عزیزم، امپول،پروژسترون بزن

جدی چرا؟
من درد نداشتم، ان شاء الله بهتر بشی

الهی بگردم جرا

کجات درد داره؟

عزیزم من دوشنبه سرکلاژ شدم،تا همی الان دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان Liam ❤️🩵 مامان Liam ❤️🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری