۸ پاسخ

عزیزم برای بچه اولت هم سرکلاژ شدی؟

طبیعیه نگران نباش شیاف بذار قرص ایزوکسوپرین هم اگ درد زیاد داری بخور خیلی سر پا نباش رعایت کن یکم

طبیعی قشنگم. احساس کشیدگی واژن طبیعی

وای منم یکشنبه سرکلاژ کردم کمرم خیلی درد میکنه

اره طبیعیه
منم بعد سرکلاژ همینطور بودم تا دو س روز
ولی اینک بلند شی چند قدم تو خونه راه بری بد نیست
زیاد استراحت بودن هم بدن و اذیت میکنه
بازم هرچی پزشکت گف
ولی طبیعیه

عزیزم منم احتمالا ۱۶هفته باید سرکلاژ، شم یکم میترسم از تجربیاتت میگی؟ من یبار 24هفته زایمان زودرس داشتم برا همین دکتر میگه دیگه ریسک نکن سرکلاژ کن

قاعدتا باید طبیعی باشه ان شاالله خدا نی نی رو حفظ کنه صحیح و سالم و سر وقت بغلش بگیری

عزیزم طول سرویکستون چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی