۹ پاسخ

خیلی استراحت کن

من تا دو سه روز لک و داشتم ولی دردو والا هنوز بعد از یک ماه زیر خط سزارینم دارم

هیوسینو بخور اگه دکترت بهت داده منم همینجوری بودم لک تا دویه روز بیشتر نداری

وای عزیزم طول سرویکست چقدر کمه فقططططط استراحت کن باشتو بزار زیر پاهات ،پاهات یکم بالاتر باشه
فقط برای سرویس بلند شو
حموم هم میری زیاد نمون بشین روی صندلی با همسرت برو که بلند نشی هی شامپو صابون برداری
ایشالا ب سلامتی نی نیت بغل کنی🥹

فقط استراحت کن

۳۱ یا ۱۳؟؟ زیر باسنت ی بالشت بزار

استراحت مطلق باش میان دو روز اولش درد داری سخته

عزیزم چقدر کم بوده

۱۳؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد