خیلی استراحت کن
من تا دو سه روز لک و داشتم ولی دردو والا هنوز بعد از یک ماه زیر خط سزارینم دارم
هیوسینو بخور اگه دکترت بهت داده منم همینجوری بودم لک تا دویه روز بیشتر نداری
وای عزیزم طول سرویکست چقدر کمه فقططططط استراحت کن باشتو بزار زیر پاهات ،پاهات یکم بالاتر باشه
فقط برای سرویس بلند شو
حموم هم میری زیاد نمون بشین روی صندلی با همسرت برو که بلند نشی هی شامپو صابون برداری
ایشالا ب سلامتی نی نیت بغل کنی🥹
فقط استراحت کن
۳۱ یا ۱۳؟؟ زیر باسنت ی بالشت بزار
استراحت مطلق باش میان دو روز اولش درد داری سخته
عزیزم چقدر کم بوده
۱۳؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.