۴ پاسخ

عادیه منم درد داشتم
ب اصرار خودم رفتم،سنو ولی خداروشکر همچی خوب بود

نه عزیزم عادی نیست منم سرکلاژم فقط بعد عمل یه نیم ساعت درد داشتم

طول سرویکست چند بود ؟

ن گلم چ مشکلی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی