تجربتون از سرکلاژ درد داره بستری شدن داره

۵ پاسخ

من ۵ روزه سرکلاژ کردم درد نداشت اصلا اوکی بود بیهوش میکنن هیچی نمیفهمی بعدشم هیچ دردی نداره فقط باید استراحت کنی من چیزی هم بهم وصل نکردن ک بعدش اذیتی داشته باشه

درد نداره عزیزم بیهوش میکنن
فقط وقتی بانداژ داخل واژنه یکم درد داره اونم چون احساس دستشویی میکنی ولی نمیتونی تخلیه کنی تا زمانی که بانداژ و دربیارن
شب هم نگه نمیدارن

نه عمل سختی نبودی منم یکماه نیم عمل کردم باید استراحت کنی کامل زیاد با ماشین جا به جا نشی من ادارم بعد از عمل بند اومده بود مجبور شدن بهم سوند وصل کردن اگه قرص آ اس آ میخوری دو روز قبل از عملت قطع کن لکه بینیت تموم شد شروع کن عزیزم حمام هم باید هفته ای یبار بری عزیزم

نه درد نداره اصلا نترس بیهوشی و متوجه نمیشی بعد که بهوش بیای یکم درد پریودی داری مال من همون درد کلا پنج دقیقه بود تموم شد اصلا نگران نباش.ولی این قضیه باند و اینا رو من نداشتم.ولی منو یک شب نگه داشتن بیمارستان

چون عملم بعدظهر شد دکتر نگهم داشت گفت تحت نظر باشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Liam ❤️🩵 مامان Liam ❤️🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و فندق مامان رادوین و فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جانان کوچولو💓 مامان جانان کوچولو💓 هفته هفدهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری