بچه‌ها کیا سرکلاژ کردن؟؟
میگن خیلی درد داره، بیاید بهم بگید😭

۱۱ پاسخ

اصلا درد نداره

تا چند هفته میشه سرکلاژ کرد؟

دردی نداره
فقط بعدش بایدمراقبت کنی

کی گفته درد داره من من کلا ۴۰ دقیقه بیهوش بودم بهوشم اومدم کمرم یکذره درد میکرد که بعد چند ساعت کمرمم خوب شد نترس اصلا درد نداره

اصلا درد نداره که

نه بابا عمل ک با بی هوشی یا بی حسی هست اصلا متوجه نمیشی

هیچ دردی نداره

من اصلا عملش درد ندارع فقط بعد عمل مراقبت داره

ب غیر از تا چندروز سوزش بخیه ها ک اصلا اونجوری نیست دردش ک نتونی تحمل کنی

اصلا نمیفهمی هیچ درد قبل و بعدی نداره

کی همچین تزی داده

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری