سلام خانوما کیا سزارین کردن کیا طبیعی
سزارین درد داره خیلی؟؟؟

۱۰ پاسخ

هر دوتا زایمان درد دارن منتهی طبیعی اول درد میکشی بعد بچه ب دنیا میاد سزارین بر عکس بچه ب دنیا میاد بعد درد میکشی

من اینطورشدم
درد سزارین بدتره

سزارین شدم شب اول موقع راه رفتن بعد از عمل؛خیلییی اذیت شدم.ولی خب بعدش یواش یواش تا ۱۰ روز خوب میشی یعنی میتونی خودت راه بری و کاراتو بکنی؛ بازم بستگی به بنیه ات داره

دیگه مثل طبیعی نیست که پاشی راحت بچه شیر بدی کاراتو بکنی .
بعد از عمل که تا ۷ یا ۸ ساعت فقط تخت پشت خوابیده ای تکون‌نمیتونی بخوری نمیخوام بترسونمت اصلا فقط میخوام آمادگی داشته باشی همین ..بهت مسکن میزنن میتونی تحمل کنی دردشو بعد از چند ساعت باید پاشی راه بری سخت ترین مرحله اونجاست اونجا رو رد کنی دیگه تمام راه رفتن اولش خیلی درد داره ولی هرچی بیشتر راه بری بهتر میشی بعد ده دوازده روز دیگه خودت میتونی کاراتو بکنی مثلا من تا ده روز میخواستم از تخت بلند شم باید یکی دستمو می‌گرفت تنهایی فشار میومد به بخیه ها ولی خب موقع عمل اصلا هیچی نمیفهمی موقع زایمان راحتی نگرانی نداری ..فقط تا موقع راه رفتن یکم سخته

سزارین بودم
فقط روز اول درد داشتم موقعی که اولین بار راه میری
بعدش دیگه قابل تحمله

بنظرتون سزارین عوارضش چیه
طبیعیم ک معلومه کلن واژنت بهم میریزخ

طبیعی بودم الانم باز طبیعی میخام باشه چون خیلی بهتره از نظر من بااینکه یروز کامل درد داشتم تا دنیا اومد ولی بعدش خیلی راحت بودم

سزارین بودم.درد نداره.فقط مراقبتش زیاده
اگه طبیعی انتخابته، کلاس های آمادگی زایمان حتما برو، تمریناش خیلی خوبه.ماما هم بگیر

هنوز زوده فک نکن بهش ولی صدرصد طبیعی بهتره

اصلا فکر نکن ب اینجور چیزا

سوال های مرتبط