سلام خانوما.. کیا درد پهلوی چپ رو تجربه کردن؟؟ چیکار کردین خوب شدین؟؟

۲ پاسخ

سلام..کیا بی اشتاشدن

وایی من دیشب برای اولین بار یه درد تیرکشنده تو پهلوی چپم حس میکردم که اصلا قطع نمیشد تو ماشین هم بودم با هربار تکون ماشین یه جیغ میزدم خیلی بد بود . بخاطر چی بود یعنی ؟ دیگه هم اینجوری نشدم بعدش🫤

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری