۸ پاسخ

منم سه روز پیش انجام دادم خیلی عملش سبکه ی بیست دیقه نیم ساعتی بیهوش میکنن بعدشم که بهوش میای دردش درحد درد زیرشکم پریودیه و دوسه روز ممکنه خونابه و لکه بینی داشته باشی همین نگران نباشین اصلا . من صبح انجام دادم عصر اومدم خونه

من حتی اگه مجبور نباشم سرم نمیزنم ، از آنژیوکت هم مثل چی میترسیدم، یعنی در این حد من حساسم، اما واقعا چیزی نبود

من خیلی روی درد حساسم خیلیییییییی، من بهت میگم اصلا درد نداره هیچی متوجه نمیشی انگار هیچ اتفاقی توی بدنت نیفتاده، سرکلاژ فقط اسمش ترسناکه وگرنه خیلی راحته

یه عمل سرپایی سادس ک بیهوش میکنن هیچی نمیفهمی

بخدا اصلا درد ندارهه هیچی متوجه نمیشی
اصلا مطمئن باش

هیچ دردی نداره انگار هیچ کاری نکردی 😬

نه هیچ درد نداره ی عمل ساده س و سریع سرپامیشی تا چندروز ممکنه فقط درد درحد پریودی یا خونابه ببینی همین

نه متوجه نمیشی بعد عملم درد خفیف پریودی چن روز هس

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری