۷ پاسخ

میوه و کشمش کم بخور آب دور جنین نرمال میشه

فکر کنم خطرناکه ، ممکنه کیسه پاره بشه

هم زیادش هم کمش هردو خوب نیست

بستگی داره چقد باشه بالای بیست مثلا 23.اینا خطرناکه
چیز شیرین نخور

خیلی باید مواظب باشی

کلا توصیه میشه رابطه نداشته باشین

اره خدایی نکرده میترکه

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته چهلم بارداری