واکسن دوماهگی چطوره؟ دردش زیاده؟ چندتاس

۵ پاسخ

اره درد داره من دیروز دخترمو زدم تا امروز صبح درد کشید الان بهتره.. فقط پاشو قنداق کن.. و تبشو چک کن..دردش ی روزه بعدش کم کم اروم میشه

با دو تا خوراکی

قنداق کن که پاهاشو تکون نده

نه خیلی درد نداره.دو تا داره.

۲تا خوراکی ۲تا رون پا
درد ک تا ۱روز داره پاشو تکون میده

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان نورا و دیارا مامان نورا و دیارا ۲ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی