الان بچتون سالم بدنیا اومد با این عددی ک زده 1.101 چون منم دقیقا همین عدد واس سندروم زده؟؟؟
خانما لطفاً نظر بدین.جواب آزمایش غربالگری دومم رو گرفتم ریسک NTD رو بالا زده.
عکسشو میذارم ۱ به ۶۳ هست.
حالم بده از نگرانی.به نظرتون خیلی خطرناکه؟؟؟
میخوام سلفری هم بدم ولی بعد عید هستن.
انشالله چیزی نیست
نمیدونم عزیزم ولی پیگیر باش مال من گفت سندروم اینا منفی یکی از هورمون ها کمه باید ۱۶ هفته ازمایش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.