خانوما ببخشید ولی این تویه بارداری طبیعیه 🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

😐😐😐واقعا چجوری چندشتون نمیشه میزارید رو انگشت !؟؟
حداقل بزار تو پاسخا ما چندشمون میشه اه

هووووووووف بازم تاپیک ترشح... بابا یکم مراعات کنید دیگهههه بزارین تو تاپیکتون حتمن که نباید بزارید عکس اول.
اینوو ببری پیش دکتر اصن خودت روت میشه نشونت بدی؟؟؟؟؟
خب رنگ و بو و حالتشو بگو تابقیه نظر بدن حتمن باید یه ساعت بزاری رو دستت بمونه تا بخای گوشی یو برداری عکس بگیری.... اع🤮🤮🤮

اینجا مادرهای باردار هستن ک ممکنه ویار داشته باشن کارتون بی ملاحظگیه

منم دارم طبیعیه

بشعور یکم شعور داشته باش بابا بقیه هم خانم استن مثل تو کثیف نستن میبینی همین گهواره جوز تو انسان کثیف کسی دیگه هم اینکار کرده

کثافت خیلی آشغالی خیر نبینی الهی چندش خیلی کثیف خوری حیف بچه به تو انسان کثیف گمشو یرو از گهواره زنکه بی حیا

من روز موعدم این ترشحمه کاش باردار باشم

اره منم‌دارم

اها نمیدونم طبیعیه یا نه

منم دارم

منم دارم
ولی به این غلظت نیست یکم کمتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی