۲ پاسخ

اره طبیعیه من سمت راستم فقط گاهی درد دارم اصلا چپ هیچی حس نمیکنم

اره گلم طبیعیه ازینجا ب بعد هر دردی طبیعیه
من دارم از حال بد میمیرم دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷 مامان معجزه خدا🥹🩷 هفته هفتم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته شانزدهم بارداری