سلام خانوما گرفتگی پا تو هفته من طبیعیه؟

۱ پاسخ

برای منم پیش میاد. طبیعیه، با دکتر مشورت کن قرص منیزیوم اگه اوکی داد بخور. گرفتگی رو کمتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷 مامان معجزه خدا🥹🩷 هفته ششم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی