۶ پاسخ

سلام بعد چند روز از اقدام بی بی بزنیم خوبه

چ قرصایی برای بارداری خوردین شما و همسرتون ؟چن ماه خوردین؟

برا منم همینه

وای من خیلی درد داشتم جوری که یه سمتم نمی‌تونستم بخابم میزد به کشاله ران طبیعیه اینا عزیزم خوب میشه یکی دو هفته بعد

بنظرم اره منم5 هفته 2روزم همینجورم میگیره ول میکنه من بیشتر کمر درد میگیرم

بله عزیزم،دردش مثل پریودیه،به دکترت بگو بهت شیاف میده

سوال های مرتبط