میتونم نارنگی و پرتقال بخورم توی شیردهی؟؟

۲۵ پاسخ

آخی این چه سوالهایی که مامانا میپرسن
خوب معلومه که همه چی میتونی بخوری
فقط چیزهای نفاخ
که اونم یه سری از دکترها جدیدا میگن حتی اونا هم تاثیر ندارن
چون شیر مادر از معده نیست که از خون مادر درست میشه

اگه کوچولوت رفلاکس داره،نخور تشدید میکنه رفلاکس رو

منم میخورم بچم رفلاکس داره

وا یعنی تا الان نخوردی ؟ 🙄

اره بابا
رفلاکسی نباشه میتونی

اره😂😂😂😂

من ی مدت هیچی نمی‌خوردم ک بچه اذیت نشه و بدتر بود
و از وقتی همه چی میخورم آرومتر و بهتر شده ب اینا نیس بابا

اره بابا من به دخترم چند بار پرتقال دادم چون دوست داشت گریه میکرد😍😍🤣🤣🤣🤣

من همه چی جز سیر پیاز میخورم
عرق نعنا و خرما تو خونه همیشه داشته باش و بخدر

همه چی بخور من حتی نخود هم میخورم😁

من میخورم

بله خیلیم عالیه

ببین همه چی بخور اصلا ربطی نداره
چون اگه خودت نخوری از پا درمیای
بچه ها کلا اگه نخوریم رفلاکس وکولیک دارن

من هرچی ببنم میخورم از نفاخ تا غیر نفاخ

من همه چی میخورم

بخور بابا نوش جان

در حد یبار اوکیه
سعی کن دقیقا بعد اینکه شیردادی بخوری بعدشم یه چیز شیرینی بخور

من همهههههه چی میخورم شیرمم عالیه
فقط دقت میکنم به مزاج غذا ها که اگه فرضا ماست خوردم همراه نعنا باشه
گرمی کنار سردی مصرف میکنم همیشه و بالعکس
شیرم عالیه
میوه میخورم
شیر محلی پرچرب میخورم
آجیل اگه گیرم بیاد میخورم😂
حتی من در دوران بارداری شربت زعفران میخوردم

بلهههه

من که میخورم

من میخورم ریفلاکسم داره ولی مشکلی نداره بخور

اگه بچتون رفلاکس داره تشدید میشه با پرتغال و نارنگی

همه چی بخور بابا اصلا به این چیزا فکر نکن اتفاقا ویتامین سی داره خیلیم خوبه

من که میخورم هیچی مشکلی نداره

چرا نتونی 😅🧐

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی