خانم‌ها توی شیردهی میتونم توت سفید بخورم؟

۴ پاسخ

اره .من می خورم تازه شیر رو هم زیاد می کنه

من قبلا میخوردم خیلی نفخ میکردم
به خودت نگا کن ببین سابقه داری

اره برا شیر خیلی خوبه مفیده حتما بخور

منکه خوردم

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان بردیا و برنا مامان بردیا و برنا ۶ ماهگی