سلام میتونم توت سفید وقرمزبخورم ضررنداره

۵ پاسخ

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

بخور یه عرق نعنام بعدش بخور نفخشوبگیره

بخور عزیزم چیزی نمیشه
فقط بعدش آویشن دم کن بخور نفخ رو میگیره

نفخ داره وا حواست باشه

اگه از مغازه گرفتی خیلی مراقبت کن از تمیز و آلوده نبودنش مطمئن شو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی