نه نخوری بهتره الرژی زاس
آره چرا نخوری اتفاقا خیلیم شیر آوره
خیلی نفاخه
اگه رفلاکس نداره بخور ولی کم بعد حالت هاشو تو 24 ساعت دقت کن ببین قرمز نمیشه بیقراری نمیکنه گریه نداره بالانمیاره و...
اره کم بخور چون توت فرنگی حساسیت زاست و آلرژی پیدا میکنن
اره من خوردم ولی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.