گوجه سبز و توت فرنگی بخورم بچم دل درد میگیره؟

۳ پاسخ

توت فرنگی بخور خوبه اتفاقا کلی آهن داره ولی زیاده روی نکن گوجه درحدیه دونه یادوتامیتونی بخوری بیشترنه چون سنگینه

اره عزیزم نفخ داره و سرده

آره عزیزم نخوری بهتره هم به نفع پناه جون هم بنفع شماس

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۵ ماهگی