۴ پاسخ

منم خوردن چیزی نشد ولی کم خوردم من

من که زیاد خوردم چیزی نشد

گوجه سبزو با نعنا بخور هم خوشمزه تر میشه هم سردیش گرفته میشخ

من خوردم دخترم چیزیش نشد

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی