۳ پاسخ

مگه چشه ؟

بخور کم ولی بعدش نبات و زیره سبز سابیده بخور

نخوری بهتره
خوردی اگه رفلاکسی نیست گریمیچر بده
یا خودت زنیان بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان دخمل ها مامان مامان دخمل ها ۱۰ ماهگی