خانما طبیعیه ک دوروزه بچم کم تکون میخوره و خیلی ضغیف

۶ پاسخ

نه برو دکتر ان اس تی بگیرن

بچه ها فقط میخوان مارو دق بدن.من از صب ساعت ۷ تا الان تکون نخورد هرچی خوردم.الان تازه چارتا لگد زدن 🥴🥴

منم دو روزه تکوناش کم و آروم شده

منم چندروز پیش اینطورشدم فکرکنم چرخیده بود به پشت

طبیعیه
خیلی هم به انرژی و حال خودتون ربط داره. اگه خسته و بی حال یا مضطرب هستید اونم حرکتش کم میشه

آره تو اون هفته منم دو روز اونجوری شدم اگه خیلی نگرانی بروبهداشت صدای قلبشو گوش کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌ام بارداری