سلام برای پسزایی چی بخورم؟

۵ پاسخ

همش الکیه هیچ کاری نکن
من انقدررر از اینکارا کردم دکتر احتمال دختر داده فعلا
فقط خواست خداست

به گرمی خوردن و سردی خوردن نیست.نزن کبد خودتو شوهرتو‌خراب کن
فقط پوزیشن رابطه عمقی باشه همین

گرمیجات

سلام خرما موز زنجبیل دارچین فلفل سیب انگور زیتون ابگوشت

من تو اینستا کلیپ دیدم
میگفت نیاز نیست زن گرمی بخور
مرد ک باید گرمی بخور
زن غذایی قلیایی فکر کنم گفت بخور

سوال های مرتبط

چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد