سلام خانما برای سردی رحم چی بخورم ؟؟

۵ پاسخ

عزیزم میگم عکس رنگی دادی درد داشتی چیکار کردی بهتر شدی
منم دو ساعت انجام دادم از درد دارم میمیرم

سر قاشق چایخوری زنجبیل و دارچین بریز تو چایی نباتت
خرما و ارده بخور
روی رحمتو با روغن سیاهدونه ماساژ بده هر شب

پیاده روی یوگا ماساژ شکم با روغن سیاهدانه یا بابونه دمنوش زنجبیل و دارچین هرروز تا روزهای تخمک گذاری روزی ی قاشق مرباخوری ترکیب عسل و سیاهدانه

دمنوش رازیانه،دمنوش عسل و زنجبیل یا دارچین،خرما،عسل و سیاهدونه،غذاهای طبع گرم بخور..

گرمیجات. زنجیل بریز تو چاییت بخور
حنا بزن کف پاهات. روغن سیاه دانه هرشب چرب کن قبل خواب.

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
Fati🤎🧸 Fati🤎🧸 قصد بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته هجدهم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نخودی مامان مامان نخودی مامان هفته دهم بارداری