۴ پاسخ

من که تخم هویج بهت پیشنهاد می‌کنم اگه نخوردی بخر از عطاری دم کن تو پریودی بخور
من همون ماه باردار شدم
تنبلی شدید داشتم
خیلی هارو هم دیدم نتیجه گرفتنا

با روغن بابونه شکمت رو گرم کن و شب تا صبح ببند

شبا ساعت ۱۱ شب خواب باش شکمتو با روغن بابونه ۱۰ دقیقه ماساژ بده بعد با پشم شتر ببند، دارچین دم کن ، یروز زنجبیل تازه ، یروز بابونه دم کن بخور، یروز نعنا فلفلی، پودر اینو فولیک بخر روزی دوتا پودرشو حل کن بخور تو اب یبار ظهر یبار شب، با غذات حتما سبزیجات بخور کاهو یا سبزی، ورزش ایروبیک برو ، یوگا ثبت نام کن یروز یوگا یروز ایروبیک، فسفود نخور ، نون باگت و لواش ممنوع،نوشابه ،خوراکی ممنوع، پسته و بادوم روزی ده تا دونه بخور،اینایی ک گفتم ۳ ماه رعایت کن کامل صد درصد باردار میشی

گردو خرما دارچين

سوال های مرتبط

منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری